Anni gäst bloggar !!!

HEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

It´s me!!! AnniPani:D
Just exakt nu sitter jag och lyssnar på Hanni när hon läser(a)
Hehe;)
Jag fyller år på söndag!! så jag har fått mina presenter, shampo å balsam, ett tuggumipaket där det färgar tungan blått:D Gott är det också!!
Tack min min lilla duracellkanin!!!!!!!!!!
Du finns i mitt <3!.

Vad vi ska göra härsnäst vet jag Icke:P
Vi hittar väl på ngt tror jag, fast jag måste nog snart hem:(
sorligt:`(

Vi ska snart ha en riktig Girl-kväll, med spa, jordgubbar i smältchoklad:D heheh verkligen nånting att se fram emot!!

 Jaa jag antar att det var allt.



Puss och kram från Aniplätt Juicefsson<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: hanna

åååå vad söta vi är hehe

2011-07-01 @ 15:33:00
URL: http://hannihien.blogg.se/
Postat av: Lisa Lee

gud va gulliga vi är <3

saknar er bby <3



2011-07-01 @ 23:51:51
Postat av: hanna

<3

2011-07-06 @ 12:38:35
URL: http://hannihien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0