jal gisang! (fint väder! på koreanska)

Annyeong !! Idag så har det varit ett jätte fint väder här i degerfors.Just nu så sitter jag och lyssnar på girl generation ännu ett koreanskt band.Och vet ni vad jag har glömt att berätta.I måndags så skulle jag göra hamburgare till min brorsa och hans kompis.Så då satte jag igång tog fram stek pannan och hamburgarna.Men sen när jag väl hade satt igång så hittade jag inte någon tång.Så då tog jag en stek spade.Sen när jag skulle vända hamburgaren så föll den av stek spaden och lande hårt i stek pannan.Och då splaschade det upp massor av mat fett upp på min bröstkorg och på halsen.Och då hämtade jag en handuk med is kallt vatten på osv.Men nu så ser det mycket bättre ut än vad det gjorde när olyckan eller vad man säger hände.

Och imorgon så ska vi hämta våran nya husvagn om allting går bra.Det kanske blir försenat eller nåt.Men vi får se vad som händer.
Nu ska jag läsa på lite.Det låter kanske lite konstigt att läsa på ett sommar lov men jag ska plugga lite koreanska ,vietnamesiska, thailändska och kinesiska.
kuddarna som jag köpte från Jysk.Jag gillar dom för det är ju lite leopard mönster på.Och jag älskar leopard.

lite närmare

såhär ser det ut där jag brände mig på halsen

och såhär på bröstkorgen

jag idag

Förut när jag var ute och gick så hittade jag några blommor som jag tog kort på

ett till blomm kort

sen så såg jag en fågel som jag fösökte ta kort på.det vart ju ett någolunda kort iallafall.

och sen har jag även kört agiliti med mina hundar.Jag har inga riktiga agiliti saker så jag byggde egna :)

Nu ska jag plugga asiatiska språk.Ha en bra dag.

Lots of love hanni  xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0