Min djur familj blir större :)

Ni hao (hej).Idag blev min djur familj lite större.Jag fick en till guld hamster.Min mammas jobbar kompis hade en guld hamster.Och hennes man var alergisk och barnen började tröttna lite.Så då fick jag hamstern Erik.Fast jag ska döpa om honom till siwon.Ännu ett asiatiskt namn.Fast han ska heta Erik i andra namn så han heter siwon erik:)Men hur som helst.Nu ska jag ta något att käka.Hejdå.

Det här är siwon (erik)

siwon (erik)

siwon (erik) jag ska ta bättre bilder när jag kan hålla honom.för jag vill att han vänjer sig med omgivningen först.

anicha ville också vara med på kort.

så jag tog ut henne och hon fick prova min nya hamster uppfining

hon tyckte att den var jätte kul.
  
marsvinet yuyu

kaninen pricken

kaninen sotis

dvärgpapegojan tyet

och jag försökte att ta ett kort på min andra dvärgpapegoja thi men tyet var ganska nyfiken på kameran.

min nya jump suite

sen göttade jag mig med en milk shake.


Ha en trevlig fredag.Just det,det glömde jag att säga min kompis anni fyller år på söndag men hon ska på läger då så hon ska koma till mig en litten snabbis sen så ska hon få sina paket idag.Hejdå.

Kommentarer
Postat av: jorunn eriksson

hej där vännen!!!

vad kul att se lilla Erik på bild här på bloggen!!!

han kommer att stortrivas hos dej och hos anicha!!!

kraaaaam på dej!

2011-07-02 @ 12:43:50
Postat av: hanna

tack så mycket :)

2011-07-04 @ 10:57:23
URL: http://hannihien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0