yesnal geulimchaj-ass(Det betyder Hittade några gammla bilder)

Sawadi kaa.Idag så tittade jag på facebook och jag hittade några gammla bilder.Jag tycker att det är så kul att kolla på gamla bilder.Och typ bilder från när man var liten.Men hur som helst.Sen klockan 6 ska jag till en kompis för hon och jag ska servera på en fest ikväll.Anika fyller år.GRATTIS Anika.Nu ska jga käka pizza.La guon kaa.

sanna och jag på skolavslutningen 2009 tror jag.

jag för några år sedan.när jag fick min stålsträngade gitarr.

jag vet inte vilket år det här är.

jag och moa 2010.Gud vad liten jag ser ut där :)

jag, min farmor och min farbror.i grekland

jag i grekland

jag min söta kusin moa.Och min kusin moa fyller också år idag Så ett stort grattis på din fyra års dag.

och jag sa ju i bloggen att jag skulle visa en bild på mig hur jag såg ut på skolavslutningen.Asså det här årets skolavslutningen 2011.Så här såg jag ut då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0