Datorn har krasat :(

Sawadi kaa(hej).Min dator har krasat.så den funkar inte just nu.Men då undrar väl ni hur jag kan blogga.Jo jag lånar mammas och jonas dator för att göra ett inlägg.Så efter det här inlägget kanske ni undrar varför jag inte bloggar på ett tag.Men nu vet ni.

Idag har jag gjort manikyr hos lisas mamma hon är en sån som gör manikyr.Jag gjorde akryl manikyr.När min dator funkar igen så ska jag visa bilder på naglarna.(cảm ơn Hien för naglarna från hanna).
Sen efter naglarna så åkte Anni,Lisa och jag hem till mig en liten stund.Vi gjorde inte så mycket.Vi tittade på en film och sen så ville Anni fixa håret på mi
Och nu sitter jag och lyssnar på super junior med deras låt No other och sen lyssnar jag lite på Boa med en låt som jag inte kan stava till haha.Nu ska jag logga in på facebook.Hejdå.

DAGENS MANGA.

Jag hittade en ganska konstig sko.Jag skulle inte vilja ha på mig den.

Den här grodan tycker jag var lite konstig för huvudet ser ju ut som en krokodil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0