Frisören.

Sawadi kaa(hej).Jag ska börja att skriva hej i bloggen på dom språken jag pluggar.Jag vet inte varför men ändå.Idag har jag varit hos frisören.Jag har inte gjort så himmla stor ändring på mitt hår men för dom som vill se hur det blev får titta på bilderna imorgon.När jag var hos frisören så passade jag på att köpa typ droppar till håret.Man tar dropparna i topparna på håret för att det inte ska bli så slitet typ.Men hur som helst så är det jätte bra.Dom kostar 110 kr på åsalongen.Bild på dropparna kommer också imorgon.

Idag så åskade det lite gran.Men det var inte så mycket sån tur var.Det åskade igår också.Det är lite konstigt.Men hur som helst.
Snart är det sommar lov.Det ska bli så himmla himmla GÖTT!!! jag längtar så.Jag har inte lagt ut bilder på kläderna som jag ska ha på mig då för att jag ska visa dom i bloggen den dag det är skolavslutning.
Något jag inte längtar med skolavslutningen är att min söta kompis Lisa kommer att flytta några dagar efter.Då kommer det att bli många tårar kan jag säga.Jag kommer att sakna henne så otroligt mycket.

Jag har varit så seg att jag inte har orkat tagit några nya kort.Men jag ska skärpa mig med det och ta mer kort.
Hur som  helst nu ska jag ta en kopp te och sen sova.

La guon kaa (hejdå)/Hanna

frisören som jag klipper mig hos.

Dagens manga.jag tog denna för att det regnade så himmla mycket idag.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0