Tonårs yoga !!!

Sawadi kaa!(hej).Nu var det länge sedan jag bloggade.Men i det förra inlägget så sa jag ju varför.Men nu är datorn fixad.Och det känns så himla roligt att blogga igen.Dom dagarna jag har varit borta så har det inte hänt så mycket förutom skolavslutningen såklart.Det var en rolig och ledsam skolavslutning.Det roliga var ju såklart att det blev SOMMARLOV ! Och det ledsamma var att min kompis Lisa ska flytta.Men nu är hon här i degerfor några dagar.Så Anni jag och Lisa ska ta bussen in till karlskoga imorgon och shoppa lite.

Och som ni kanske har märkt så har jag inte nämt något om gymnastiken jag gick på.Det är för att jag har slutat.Det blev för mycket med gymnastiken och skolan så jag slutade.Men efter som jag gillar att träna och hålla mig i form så har jag börjat med något som heter tonårs yoga.Den yogan är speciellt för tonåringar.Jag gjorde det första passet idag.Och det var jätte kul.Jag beställde hem en tonårs yoga dvd om ni undrar.Och jag hade redan en yoga matta.Men det var kul.Och jag kan värkligen räkomendera det.För det är faktist jobbigare än vad det ser ut att vara och det är lungnande.Asså man tänker inte på dom stressiga och jobbiga sakerna när man gör yoga.
Sen har det nog inte hänt så mycket mer som är intressant.Men jag bloggar någon dag om vad jag köpte i karlskoga.Hejdå.

Manikyren jag fick.

<3

Anni,Lisa och saga.

Haha.Lisa hittade min peruk som jag har klippt lite i.

Wilma börjar bli lite lång hårig.


Kommentarer
Postat av: Jejja

Vilka fina naglar gumman, de passar dig! :D



KRAAAAAAAAAAAAAAAAM från syrran! <3 :*

2011-06-22 @ 23:37:25
Postat av: hanna

tack så mycket <3<3<3<3

2011-07-01 @ 12:28:25
URL: http://hannihien.blogg.se/
Postat av: Juli

En sån söt hund

2011-07-07 @ 08:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0