vi vart utlåsta :(

Sawadi kaa (hej).Nu var det ett tag sedan jag bloggade.Men en dag av dom dagar jag inte bloggade så vart Julia och jag utlåsta.När Julia och jag kom hem till mig så såg jag att jag inte hade någon nyckel.
Här kommer typ en bild serie på vad som hände.

här såg jag att jag inte hade någon nyckel.

då vart jag arg på huset.Fast det är ju inte husets fel att jag glömde nyckeln.
då provade jag att öppna altan dörren...............men den var låst.
så då tänkte jag lite och då fick jag en idé

Min idé var att jag skulle ringa min bror pontus.
så jag ringde pontus och frågade om han hade en hus nyckel och det hade han då kom han och hjälpte julia och mig att låsa upp huset och alla vart glada :)
Sen har det inte hänt så mycket mer förutom att jag var ju på stan och köpte 2 väskor 1 tröja eller line eller vad det var och 3 poky ,asiatiskt godis och sen en jump suite eller hur det stavas.Men hur som helst.Just nu är klockan 22:20 och jag är gaska trött.Så god natt allihoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0